Porady dietetyczne-trener personalny w Warszawie

Zadaniem trenera personalnego jest nie tylko wyznaczenie treningu i rozplanowane go na najbliższe tygodnie, ale całościowe wsparcie w osiągnięciu danego celu. Obejmuje to także porady w zakresie zmiany nawyków żywieniowych oraz  pomoc we wdrożeniu zmian. Współpracuje ze znakomitymi dietkami i wspólnie udzielimy Ci wsparcia. Moim zadaniem jest stworzenie kompleksowego planu treningowego dla podopiecznego, który będzie obejmował też część żywieniową. Musisz mieć świadomość że dieta decyduje aż w 70-80% o sukcesie treningowym. Sam trening nie zdziała cudów.

IMG_0750

Zalety porad dietetycznych

Korzystając z porad dietetycznych, które są integralnym elementem przemian i  skutecznego treningu personalnego, możesz liczyć na fachową pomoc i ludzkie podejście do problemu. Wspólnie przeanalizujemy Twoje dotychczasowe nawyki żywieniowe i jadłospis, zaznaczając punkty, które można zmienić lub ulepszyć. Razem ustalimy, co jest Twoim największym problemem w utrzymaniu zdrowej, zbilansowanej diety i co zrobić, aby to zmienić.

Wiem, że  złe nawyki żywieniowe to problem, z którym boryka się już co drugi Polak. Są przyczyną nie tylko otyłości, ale także problemów ze zdrowiem, takich jak podwyższone stężenie cholesterolu, miażdżyca, cukrzyca, zbyt wysokie ciśnienie krwi, niedobór witamin i wiele innych. Nawyki żywieniowe można zmienić, jednak trzeba poznać błędy, jakie popełniamy podczas układania codziennego jadłospisu.

Na początku wyregulujemy  pory spożywania posiłków, ich objętość  i jakość. Postaram się przekonać Cię do lepszego i zdrowszego odżywiania, choć nie poprzez nakazy i zakazy. Nie musisz obawiać się wielkich rewolucji w diecie – wskaże Ci drogę, dzięki której szybciej schudniesz lub wyrzeźbisz ciało. Przy ustalaniu diety i jadłospisu biorę pod uwagę warunki zdrowotne, cele treningowe, tryb życia i rodzaj pracy. Posiłki, które Ci polecę nie będą wymagały wielkich nakładów finansowych oraz nie będą zabierały mnóstwo czasu potrzebnego do ich przygotowania.

Dieta a trening indywidualny

Najlepsza dieta to ta dopasowana indywidualnie do potrzeb danej osoby, dokładnie tak samo, jak trening personalny. Połączenie tych dwóch dziedzin da najlepsze i najszybsze efekty. Odpowiednie skomponowany plan żywieniowy uwzględniający naturalne predyspozycje danej osoby to jeden z najważniejszych czynników przesądzających o spełnieniu planów treningowych. Warto podejść do niego ambitnie i skorzystać z najlepszej możliwej opcji – diety dostępne w internecie nie zawsze spełnią swój cel, należy o tym pamiętać.

Jeżeli  szukasz fachowej pomocy dietetycznej polecam Ci  kontakt mgr Barbarą  Sawaniewska – dietetyk

Basia_01

 Basia Sawaniewska, jest dietetykiem z pasji, wykształcenia i powołania. Ukończyła studia magisterskie na kierunku dietetyka, obecnie jest  na doktoracie na tym samym kierunku na SGGW w Warszawie. Barbara specjalizuję się w diecie wspomagającej płodność. Praktykę dietetyczną związaną z prowadzeniem pacjentów wykonuje od ponad 6 lat. Aktualnie współpracuje z lekarzami prowadząc badanie naukowe oceniające wpływ autorskiej diety „propłodnościowej” na płodność kobiet i mężczyzn.

Kilka słów od Basi.

Pracuje z osobami, które chcą czuć się dobrze w swoim ciele, cieszyć się dobrym samopoczuciem i stanem zdrowia. Doskonale znam kobiecy organizm, wiem w jaki sposób dostosować do Ciebie dietę, by była ona tylko Twoja, przyjemna i przede wszystkim praktyczna, a co za tym idzie skuteczna. Prócz wspierania redukcji masy ciała, wspomagam żywieniowo osoby z PCOS, insulinoornością, niedoczynnością tarczycy, Hashimoto, endometriozą oraz zaburzeniami hormonalnymi. Jeśli jest taka potrzeba dostosowuję plan suplementacji. Przez ostatnie 3 lata pracowałam jako główny dietetyk w znanej warszawskiej firmie cateringowej, która serwuje posiłki wyłącznie z nieprzetworzonej żywności z bardzo urozmaiconym menu dla klientów indywidualnych – prowadziłam znanych sportowców, celebrytów oraz klientów m.in. na dietach eliminacyjnych, wegańskich i wegetariańskich. Dzięki temu mam nie tylko bogate doświadczenie w komponowaniu zdrowych, różnorodnych i prostych posiłków, ale również doskonale znam procesy produkcyjne i technologiczne ich przygotowywania, a co najważniejsze potrafię dostosować je do Twoich potrzeb i preferencji.

W jaki sposób wygląda nasza współpraca? 

 

Decydując się na współpracę oczekuję od Ciebie zaangażowania i szczerości

  • Na początku proszę Cię o przesłanie mi 4 dniowego bieżącego notowania i uzupełnienia krótkiej ankiety, na podstawie których ocenię Twój dotychczasowy sposób żywienia i stan odżywienia.

 

  • Na konsultacji przeprowadzę z Tobą szeroki wywiad dotyczący Twojego stanu zdrowia, nawyków żywieniowych, preferencji smakowych oraz oczekiwanych rezultatów. Jeśli masz zdiagnozowaną chorobę i posiadasz aktualne wyniki badań, proszę abyś wzięła je ze sobą. Nie jestem lekarzem, nie stawiam diagnozy medycznej, ale służą mi one by postawić właściwą „diagnozę żywieniową”. Omówię z Tobą stan odżywienia i sposób żywienia, nazwę błędy jakie popełniasz oraz wskażę zalecenia w jaki sposób je wyeliminować. Wykonamy również badania antropometryczne (masa ciała, obwody, ocenimy zawartość tkanki tłuszczowej).

 

  • Po tym jak poznam Twoje potrzeby, preferencje oraz ocenię stan odżywienia opracuję Ci Twój indywidualny plan żywieniowy.

 

  • Drogą mailową otrzymasz spersonalizowaną dietę (wraz z dostępem do mobilnej aplikacji) – jadłospis na 7 dni, w którym otrzymasz tabele z zaplanowanymi posiłkami na cały tydzień, przepisy oraz listę zakupów. Ponadto zdradzę Ci wskazówki jak modyfikować i zmieniać posiłki by przy pomocy wzorca samodzielnie planować kolejne tygodnie. Zwrócimy szczególną uwagę na posiłki okołotreningowe.
  • W ramach współpracy pozostaję z Tobą w kontakcie mailowym przez 4 tygodnie od otrzymania jadłospisu, co tydzień wysyłasz mi raport ze swoich postępów.

 

  • Po miesiącu stosowania diety umawiamy się na wizytę kontrolną, ponownie przygotowujesz 4-dniowe bieżące notowanie, wykonujemy ponownie badania antropometryczne oraz oceniamy postępy jakich dokonałaś względem postawionych celów.

 

Podsumowując, gdy decydujesz się na współpracę:

  1. Powiadom mnie o tym wysyłając maila na adres barbarasawan@gmail.com lub dzwoniąc pod numer 669345288 lub napisz na Instagramie, nazwa mojego konta to „plodnosc na talerzu”
  2. Umawiamy się na konsultację – koszt 150zł
  3. Otrzymasz zwrotnie wstępną ankietę oraz wzór bieżącego notowania z instrukcją jak go wypełnić
  4. Dieta – 7 dniowy jadłospis (plan żywieniowy na tydzień, przepisy, lista zakupów, dostęp do mobilnej aplikacji, uwagi dotyczące modyfikacji posiłków) + 4 tygodniową opiekę wraz z monitoringiem efektów – koszt 200zł. Możliwość przedłużenie opieki dietetyka i monitoringu efektów na kolejne 4 tygodnie – 100zł
  5. Konsultacja kontrolna – koszt 120zł.