Trening personalny i indywidualny

Jeśli potrzebujesz indywidualnej współpracy, nietypowych planów treningowych, pełnego skupienia trenera na twojej osobie lub nie lubisz ćwiczyć w grupie to trening personalny, zwany też indywidualnym, będzie dla Ciebie najlepszym rozwiązaniem.Treningi personalne z roku na rok zdobywają coraz większą popularność. Adekwatność ceny treningu personalnego do jego efektów sprawia, że warto korzystać z tego typu usług. Do czego zachęcam także i Ciebie!

Natalia Filipp Trening Personalnyy

Korzyści treningu personalnego

Decydując się na trening personalny gwarantuję Ci, że Twoje potrzeby i oczekiwania będą na pierwszym miejscu. Przed każdą podjętą współpracą i wyznaczeniem planu treningowego wspólnie  określamy, czego potrzebujesz, co jest Twoim problemem, i jak najlepiej będzie go rozwiązać. Uwzględniam wszystkie Twoje uwagi i zastrzeżenia, dopasowując trening do do twojego poziomu kondycji fizycznej, zdrowia i możliwości.Oprócz motywacji, wsparcia i nauki poprawnej techniki ćwiczeń mogę przekazać Ci wskazówki żywieniowe i dietetyczne, którymi powinnaś się kierować.

Zalety treningu personalnego

  • indywidualne podejście do klienta,
  • indywidualna nauka poprawnej techniki,
  • motywacja i wsparcie w każdym momencie,
  • trening dopasowany do potrzeb i możliwości,
  • czas treningów dopasowany do planu klienta,
  • porady dietetyczne.

 

TRENING DLA KOBIET

  • Trening dla kobiet po ciąży
  • Trening dla Panny młodej smukła sylwetka.
  • Trening redukcyjny przed ślubem
  • Trening redukcyjny
  • Trening Cardio
  • Trening dla osób otyłych
  • Trening dla dzieci
  • Trening dla młodzieży
  • Trening Funkcjonalny
  • Trening Pilates
  • Trening Obwodowy
  • Trening Interwałowy
  • Stretching
  • Trening dla kobiet po 30.
  • Trening dla kobiet po po 40
  • Treningi dla dzieci i młodzieży
  • Trening Korekcyjny
  • Trening  ogólnorozwojowy dla nastolatków
  • Trening ogólnorozwojowy dla dzieci

Trening personalny dla kobiet w ciąży

Ciąża to wyjątkowy okres w życiu każdej kobiety. Oczekując narodzin kobieta doświadcza wspaniałych emocji. Niestety bardzo często zdolność do odczuwania radości z ciąży odbierają Ci dolegliwości ciążowe. W ciągu dziewięciu miesięcy w Twoim ciele i psychice zachodzą głębokie przemiany.

 

Dlaczego trening persnalny kobiet w ciąży to dla Ciebie lepsze rozwiąanie niż trening w grupie?

1. Indywidualne podejście trenera jest gwarancją bezpieczeństwa dla Ciebie i Twojego Maleństwa.
2. Otrzymasz zestaw ćwiczeń dopasowany idealnie do Twoich potrzeb, stanu zdrowia i trymestru ciąży.
3. Osiągniesz dużo większe i szybsze efekty treningowe.

 Trening w okresie ciąży sprawi że :

– zwiększysz siłę i wytrzymałość swoich mięśni,
– będziesz miała lepsze samopoczucie i więcej energii,
– nauczysz się relaksować i poznasz specjalne techniki oddechowe,
– nie będziesz mieć problemów z przemianą materii,
– zapewnisz sobie lżejszy i efektywniejszy poród,
– lepiej zniesiesz połóg, szybciej  powrócisz do formy ipełnej sprawności  fizycznej,
​- również zyska na tym Twój maluszke, bo udowodniono, że aktywność fizyczna kobiet wpływa na lepszy rozwój prenatalny dziecka.

trening przed ślubem

Trening dla Panny Młodej smukła sylwetka.

Każda panna młoda wyobraża sobie siebie w tym wyjątkowym dniu w  w przepięknej kreacji.

Suknia ślubna wybrana. Jest cudowna, wymarzona, dokładnie taka, jakiej pragnęłaś. Chcesz w niej wyglądać perfekcyjnie, czuć się swobodnie, pewna swojej kobiecości. Aby osiągnąć wymarzony cel przygotowania rozpocznij  najlepiej od 6 do 5 miesięcy przed ślubem, tak aby proces redukcji zbędnych kilogramów przebiegał spokojnie zdrowo, niestety 2 -3 miesiące to może się okazać  się zbyt krótkim czasem aby osiągnąć  efekty ale to te trzy miesiące to ostatni dzwonek. Musisz wiedzieć że  odchudzanie to  proces którego ramy czasowe nie są jednakowe dla każdego organizmu to sprawa   indywidualna zależy też od  punkt wyjścia. Średnio powinniśmy gubić 1kg tyg tygodniowo, choć często zdarza się że gdy kobieta wprowadza zmiany w swój plan żywienia, dodaje aktywność fizyczną do harmonogramu dnia początkowo efekty przychodzą szybko można zgubić nawet i 2kg tygodniowo.

W ciągu 6 miesiącu można zdziałać naprawdę dużo osiągnąć,  wysmuklić ciało, a nawet nabrać delikatnej muskulatury  mięśni. Oczywiście wszystko w ramach odpowiednio dobranego treningu. Obrany cel należy połączyć z odpowiednią dietą lub po prostu zdrowym odżywianiem. To wystarczający czas aby zgubić zbędne kilogramy. Odchudzanie nie powinno być katorgą, która zabiera nam radość z przygotowań do najważniejszego dnia w życiu. Dlatego daj sobie na to 6 miesięcy aby proces odchudzania przebiegał stopniowo wówczas możesz być pewna że efekt pozostanie z tobą na dłużej.

Natalia Filipp trening personalny

Trening redukcyjny (odchudzający )

Najczęściej celem treningu dla kobiet jest uzyskanie zgrabnej sylwetki pozbawionej zbędnego tłuszczu. Większość osób zgłaszających się po poradę w sprawie utraty zbędnych kilogramów szuka wsparcia w tym wbrew pozorom trudnym procesie. W treningu redukcyjnym ważna jest systematyczność i dieta,stanowiąca 70% a  nawet 90% sukcesu. O ile świadomość wpływu treningu na nasz organizm jest wysoka wśród społeczeństwa, o tyle rola diety jest często pomijana.
Efekty treningowe nie przychodzą z dnia na dzień czy np. tydzień tu potrzebny jest czas. Organizm potrzebuje.Plan treningowy tworzy jedną, spójną całość i składa się z odpowiednio dobranego treningu, diety i suplementacji.Ilość treningów w skali tygodnia nie powinna być od 4 do 5 razy. Taka objętość pozwoli na optymalne pobudzenie metabolizmu.