Natalia Filipp trenerka personalna

JAK ZMIENIĆ STYL ŻYCIA NA ZDROWY I AKTYWNY? 

Jak rozpocząć przygodę z treningiem?

Na dobry początek warto zapisać się do klubu fitness i tam poszukać odpowiedniej formy ruchu. W tych czasach wybór jest bardzo bogaty, a form aktywności fizycznej wciąż przybywa, choć czasem ten natłok bywa przytłaczający i nie ułatwia wyboru. Najważniejsze jest, aby odnaleźć taką formę aktywności, która sprawia nam najwięcej przyjemności i satysfakcji. Każdy z nas posiada inne potrzeby. Jedni lubią koncentrować się w samotności, a inni nie wyobrażają sobie treningu bez dodatkowej motywacji w postaci drugiej osoby, czy grupy. Wszystko ma swoje wady i zalety. Gdy trenujesz sam, nie jesteś od nikogo uzależniony, możesz się w pełni skupić tylko na sobie. Z kolei trening grupowy jest świetnym motywatorem.

Treningi personalne

Podejmujesz decyzję o rozpoczęciu systematycznego wysiłku? Zacznij działać stopniowo, a gwarantuje Ci, że łatwiej osiągniesz  sukces. Krok pierwszy – musisz określić swój cel! Następnie pomogę Ci dobrać odpowiednią formę aktywności. Stworzę dla Ciebie atrakcyjny i różnorodny plan treningowy dostosowany do twoich potrzeb. Zapraszam Cię do zakładki TRENING PERSONALNY – tu dowiesz się więcej i poznasz propozycje treningów.

 

Trenigi grupowe grupowe – oferta

Rynek fitness przez ostatnie lata rozwija się bardzo dynamicznie- bogate oferty klubów fitness wielość dostępnych zajęć i treningów może przytłaczać. Często zdarza się tak że nie nie wiemy jak zacząć.Zdaje sobie sprawę że treningi personalne są nie lada  wyzwaniem dla portfela, ale istniej wyjście z sytuacji w postaci treningów grupowych które  mogą okazać się  dobrym  początkiem.W dzisiejszych czasach istnieje  bardzo bogaty wybór i wiele odmian form zajęć grupowych fitness  zarówno dla pań jak i panów. Zapraszam Cię do zakładki TRENING GRUPOWY tam dowiesz się wiecej na temat form zajeć fitness które  porwadzę na terenie Warszawy.

Serdecznie zapraszam do kluby Holmes Place Poland oraz Calypso Arkadia.

Dlaczego warto ćwiczyć ?

Codzienna aktywność fizyczna to największe dobro, jakie możesz uczynić dla swojego ciała. To również największa inwestycja w siebie, zarówno na chwilę obecną, jak i na przyszłość. Jednym z głównych powodów, dla którego chcesz przyjść do klubu fitness jest osiągnięcie szybkich i widocznych rezultatów. Cele mogą być różne – jedni chcą zgubić zbędne kilogramy, inni wzmocnić mięśnie lub poprawić ogólną kondycję. Cel można osiągnąć na wiele różnych sposobów, ale im bardziej intensywny i wymagający jest trening, tym większej motywacji będziesz potrzebować.

 

Przedstawiam Ci kilka powodów, dla których warto znaleźć czas na trening

Mogłabym znaleźć jeszcze dziesiątki dodatkowych korzyści płynących z uprawiania ruchu fizycznego, tutaj jednak chcę Ci powiedzieć o tych najważniejszych, bo to one najbardziej motywują do ćwiczeń:

  • poprawa stanu zdrowia,
  • spowolnieni procesów starzenia,
  • poprawa stanu emocjonalny po ćwiczeniach,
  • eliminacja stresu,
  • dobry sen i samopoczucie,
  • w zdrowym ciele zdrowy duch,
  • spalanie kalorii (przyspieszenie metabolizmu),
  • wysmuklenie sylwetki.

Dowiedz się więcej na temat treningów, które prowadzę:

Trening dla dzieci i młodzierzy

Według wytycznych Światowej Organizacji Zdrowia dziecko w wieku 5-17 lat potrzebuje minimum 60 minut różnorodnego wysiłku dziennie. Ponadto 5 razy w tygodniu powinno wykonywać przez pół godziny bardziej intensywny wysiłek, po którym pojawi się uczucie zmęczenia. W przypadku młodszych dzieci, WHO zaleca 15 minut takiego wysiłku 3 razy w tygodniu. Dlaczego  Warto zachęcać dzieci do upawiania sportu.
Uprawianie sportu wpływa jednak nie tylko na poprawę kondycji ruchowej, ale także intelektualnej. O wpływie aktywności z punktu widzenia psychologii jest bardzo dużo publikacji. Mowa w nich o pozytywnym wpływie uprawiania sportu na funkcje poznawcze – myślenie, zapamiętywanie, przetwarzanie informacji, koncentrację uwagi. Sport ma także wpływ na kształtowanie postaw i zachowań. Aktywne dzieci lepiej pracują w grupie, lepiej radzą sobie z porażkami, wykazują się większą cierpliwością i rozumieją, że na nagrodę za wysiłek trzeba czasem trochę poczekać. 

Studio Body Mental Żoliborz 

Serdecznie zapraszam Cię  do mojego prywatnego studia które znajduje się na Żoliborzu. To mijesce  stworzone dla osób które szukają spokoju i wyciszenia. W przypadku treningu personalnego który odbywa się w klubie fitness, trudno jest znaleźć odrobinę wyciszenia koniecznego do zajęcia BODY & MIND. 2018 roku postanowiłam przenieść zajęcia BODY & MIND w kameralne miejsce z dala od chaosu i zbyt dużej ilość bodźców. Nadrzędnym celem treningu w  Studiu Workout Rom są  zajęcia które poprawią Wasze zdrowie, samopoczucie i zwiększą sprawność. Serdecznie Zapraszam na zajęcia BODY MENTAL ( Stretching &  jogę, pilastes oraz zdrowy kręgosłup ) . W trakcie zajęć zajęć indywidualnych  uczestnicy mogą otrzymać lepszą pomoc i dokładną korektę. W ofercie znajdziesz  zajęcia indywidualne i grupowe na różnych poziomach trudności. Ćwiczymy zarówno na matach z wykorzystaniem przyborów typu obręcze, piłki gimnastyczne, taśmy, rollery, itp. Specjaliści  i fizjoterapeuci przyznają, że odpowiedni ruch jest dla naszego kręgosłupa najlepszym lekarstwem.

 

Oferta Studia Body Mental 

  • Zajęcia grupowe
  • Zajęcia indywidualne
  • Zajęcia dla kobiet w ciąży
  • Zdrowy Kręgosłup
  • Stretching (Yoga Flow)
  • Korektywa dla dzieci i młodzieży.