Trening dla Panny Młodej

Każda panna młoda wyobraża sobie siebie w tym wyjątkowym dniu w  w przepięknej kreacji.

Suknia ślubna wybrana. Jest cudowna, wymarzona, dokładnie taka, jakiej pragnęłaś. Chcesz w niej wyglądać perfekcyjnie, czuć się swobodnie, pewna swojej kobiecości. Aby osiągnąć wymarzony cel przygotowania rozpocznij  najlepiej 5 miesięcy przed ślubem, tak aby proces redukcji zbędnych kilogramów przebiegał spokojnie zdrowo, niestety 2 -3 miesiące to może się okazać  się zbyt krótkim czasem aby osiągnąć  efekty ale to te trzy miesiące to ostatni dzwonek.

Musisz wiedzieć że  odchudzanie to  proces którego ramy czasowe nie są jednakowe dla każdego organizmu to sprawa   indywidualna zależy też od  punkt wyjścia. Średnio powinniśmy gubić 1kg tyg tygodniowo, choć często zdarza się że gdy kobieta wprowadza zmiany w swój plan żywienia, dodaje aktywność fizyczną do harmonogramu dnia początkowo efekty przychodzą szybko można zgubić nawet i 2kg tygodniowo.

Ale pomimo presji, aby być w świetnej formie, wiem że nie jest łatwo z dnia na dzień zmienić swoje nawyki  a  codzienne obowiązki,  praca, dom plus przygotowania do ślubu to  istne szaleństwo. Najlepiej aby pomógł Ci w tym  fachowiec trener + dietetyk  który  zaplanuje za ciebie proces i skutecznie poprowadzi Cię za rękę przez cały cykl odchudzania.

Trener  wraz dietetykiem przygotuje dla Ciebie plan działania   dostosowany do  indywidualnych potrzeb twojego organizmu , ponadto będzie poprowadzi Cię za rękę aż do dnia ślubu  będzie dla ciebie wparciem i motywacją gdy nadejdzie kryzys.

 

Na początek ustal swój cel :

Cel: Pięknie wyglądające ramiona i barki do sukni bez rękawków i ramiączek.
Cel: Boska linia klepsydry do sukni syrenki
Cel: Seksowne kształty w sukni odsłaniającej plecy.
Cel : Redukcja Wagi

trening dla Panny Młodej

Podstawowe zasady i wskazówki treningowe:

Podejdź do treningu  rzetelnie. Ważny  dobrze przygotowany  plan działania dostosowany do  potrzeb twojego organizmu. Wpierw musimy  ustalić jaki jest twój cel,  ile kg redukujemy czy tylko twoja sylwetka potrzebuje szlifu , następnie ocenimy  jaki  masz typ sylwetki wówczas możemy  odpowiednio dobrać dla Ciebie zestaw ćwiczeń.

Zaplanowanie systemu treningowego powinno zostać sprzężone z terminarzem ślubnym. Jeżeli zbyt długo będziesz czekała z rozpoczęciem treningu, jego efekty (które nie przychodzą przecież błyskawicznie) mogą nie być zadowalające, a ty będziesz niepotrzebnie zestresowana i rozczarowana. Zacznij działać min.  12 tygodni przed godziną „0”.  To ostatni dzwonek.Taki czas powinien być wystarczający, aby efekty twojej pracy były widoczne.

Bądź realistką – zgubienie 10 kilogramów w miesiąc jest nie możliwe, organizm chudnie średnio 1kg tygodniowo. Stosowanie sztuczek które często można znaleźć w internecie jak schudnąć w tydzień 1okg sprowadzą Cię na manowce rujnując twoje zdrowie.

 

Niech hasło dieta  nie stanie czymś co wprawia Cię odrętwienie,  powoli będziemy  zmieniać nawyki które pomogą Ci utrzymać formę po ślubie

 

Zalety porad dietetycznych

Korzystając z porad dietetycznych, które są integralnym elementem przemian i  skutecznego treningu personalnego, możesz liczyć na fachową pomoc i ludzkie podejście do problemu. Wspólnie przeanalizujemy Twoje dotychczasowe nawyki żywieniowe i jadłospis, zaznaczając punkty, które można zmienić lub ulepszyć. Razem ustalimy, co jest Twoim największym problemem w utrzymaniu zdrowej, zbilansowanej diety i co zrobić, aby to zmienić.

Wiem, że  złe nawyki żywieniowe to problem, z którym boryka się już co drugi Polak. Są przyczyną nie tylko otyłości, ale także problemów ze zdrowiem, takich jak podwyższone stężenie cholesterolu, miażdżyca, cukrzyca, zbyt wysokie ciśnienie krwi, niedobór witamin i wiele innych. Nawyki żywieniowe można zmienić, jednak trzeba poznać błędy, jakie popełniamy podczas układania codziennego jadłospisu.

Na początku wyregulujemy  pory spożywania posiłków, ich objętość  i jakość. Postaram się przekonać Cię do lepszego i zdrowszego odżywiania, choć nie poprzez nakazy i zakazy. Nie musisz obawiać się wielkich rewolucji w diecie – wskaże Ci drogę, dzięki której szybciej schudniesz lub wyrzeźbisz ciało. Przy ustalaniu diety i jadłospisu biorę pod uwagę warunki zdrowotne, cele treningowe, tryb życia i rodzaj pracy. Posiłki, które Ci polecę nie będą wymagały wielkich nakładów finansowych oraz nie będą zabierały mnóstwo czasu potrzebnego do ich przygotowania.

Dieta a trening indywidualny

Najlepsza dieta to ta dopasowana indywidualnie do potrzeb danej osoby, dokładnie tak samo, jak trening personalny. Połączenie tych dwóch dziedzin da najlepsze i najszybsze efekty. Odpowiednie skomponowany plan żywieniowy uwzględniający naturalne predyspozycje danej osoby to jeden z najważniejszych czynników przesądzających o spełnieniu planów treningowych. Warto podejść do niego ambitnie i skorzystać z najlepszej możliwej opcji – diety dostępne w internecie nie zawsze spełnią swój cel, należy o tym pamiętać.

 

Jeżeli  szukasz fachowej pomocy  poniżej podaje kontakt :

mgr Natalia Filipp  – n.filipp.trening@wp.pl

mgr Barbarą  Sawaniewska – dietetyk , barbarasawan@gmail.com  / 669345288.